სატვირთო ავტომობილების,მისაბმელების და სამშენებლო ტექნიკის კომპიუტერული დიაგნოსტიკა და ელექტრო გაყვანილობის შეკეთება. ვიყენებთ მხოლოდ სადილეროს ან სადილეროსთან მიახლოებულ ხელსაწყოებს.
სატვირთო მანქანებზე გასაღებების (იმობილაიზერის) პროგრამირება ან გაუქმება.
დისტანციური პულტების შეკეთება-პროგრამირება
სატვირთო ავტომობილების ძრავის და სხვა კომპიუტერების შეკეთება-პროგრამირება.
AdBlues - სისტემის გამორთვას ვახორციელებთ შემდეგ მოდელებზე:
MERCEDES , SCANIA , VOLVO , RENAULT , MAN , DAF , IVECO , FORD , FORD TRACTOR , KAMAZ , NEW HOLLAND , GUMMINS , BMC , DEUTZ , CASE , ISUZU, JOHN DERE .
თუ თქვენი მოდელი არ არის ძირითად სიაში მოგვწერეთ ან დაგვირეკეთ.
ყურადღება!!!
Adblue-ს სისტემის ემულატორით გამორთვა (ემულირება) ან პროგრამულად გამორთვა ზოგიერთ ქვეყნებში უკანონოა,
განსაკუთრებით ევროკავშირის ქვეყნებში, რადგან ზემოაღნიშნული გაზრდის გამონაბოლქვის დონეს.
მას შემდეგ რაც დაიწყებთ Adblue-ს ემულატორის გამოყენებას ან პროგრამით გააუქმებთ Adblue-ს სისტემას ,თქვენი მანქანა არ დააკმაყოფილებს
ევრო 4, ევრო 5 ან ევრო 6 სტანდარტებს. Adblue-ს გამორთვა შეიძლება იმ ქვეყნებში, სადაც ევრო 4/5/6 სტანდარტის დაცვა
არ არის საჭირო საკანონმდებლო დონეზე. Adblue-ს გამორთვა აჩერებს DEF სითხის ნაკადს SCR კატალიზატორში.
ეს ნიშნავს იმას რომ გამონაბოლქვი არ იფილტრება და თქვენი ავტომობილი აბინძურებს გარემოს.
Adblue-ს გამორთვა არის დროებითი ზომა და გამოიყენება იმ ქვეყნებში, სადაც ევრო 4/5/6 სტანდარტების დაცვას კანონი არ ითხოვს.
Adblue-ს გამორთვა ან ემულირება მანქანას არანაირად არ აზიანებს და ტექნიკურ დათვალიერების ცენტრის პარამეტრებს ამჟამად აკმაყოფილებს.
Adblue-ს გამორთვა ან ემულირება ზიანს აყენებს გარემოს,ბუნებას და ჩვენს ჯანმრთელობას.
გამორთოდ თუ გამართოდ თქვენი გადასაწყვეტია .ჩვენი კომპანია არ აიღებს
პასუხისმგებლობას ნებისმიერი სამართლებრივი კონფლიქტის შესახებ თქვენს გადაწყვეტილებასთან დაკავშირებით.
Webasto და Eberspacher -ის გამათბობლების დიაგნოსტიკა, რეგულირება, შეკეთება და დამონტაჟება. სეზონური მომსახურება.